The lovin is a mess what happened to all of the feeling?

Bra dag detta! Fick tillbaka min mobil idag. Eller jag fick en ny, min var tydligen helt paj. Tog mig en promenad för att hämta mobilen och njöt av vädret. Lite väl kallt kanske men ack så vackert! Kallsnö gnistrar så fint och det var så ljust och härligt. Som pricken över i:et så fick jag en massa bra erbjudanden och gratisgrejer med posten idag. Jag är ju "ny"-inflyttad i Sundsvall så företagen här vill hälsa mig välkommen. Så jag kan nu hämta ut en gratis fogsvans, klippa mig billigare och fynda billigare på både djurbutik och Biltema. Hahah, riktiga höjdargrejer! Eller? Sundsvall kan konsten att välkomna "nya" invånare. Men bra grej ändå, oavsett vad det är för saker/erbjudande man får. Jag är gladast över fogsvansen. Alltså helt ärligt så var jag överlycklig över att få en gratis såg, har ju ingen sedan innan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0