Uppdatering...

Jag tror att igår och idag är stora uppdaterardagarna. Var hos kusin Jennie igår och där fick jag hjälpa till för att uppdatera hennes telefon och webläsare. Fick dessutom med mig hennes Ipod hem för att fylla den med musik. Idag har jag uppdaterat mammas telefon och lite pyssel på hennes dator (bland annat en liten krasch). Varenda program jag nu starta på min dator finner en ny uppdatering att installera. Orkar inge mer nu...



Första bilden från min nya kompaktkamera! Är lite besviken på att den inte kan fota i svartvitt men annars är jag nöjd än så länge. Kommer kanske mer bilder ikväll för nu ska jag göra mig i ordning för att åka iväg på roligheter, hemliga sådana. Så jag säger inget mer nu, checkar ut och återkommer med uppdatering (dagens ord!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0