Sjukt trött!

Har på det senaste dygnet jobbat 18 timmar! På tok för lite sömn de senaste dagarna. Jobbade natten mellan måndag och tisdag. Sov sedan inte så mycket för jag tänkte att jag skulle vända dygnet rätt på en gång. Sen fick jag chansen att jobba natten mellan tisdag och onsdag, det tackade jag inte direkt nej till. Så med på tok för lite sömn i kroppen for jag och jobbade igår. När jag kom till jobbet frågade de om jag kunde jobba nu ikväll också. Eftersom jag inte har någon annan inkomst för tillfället så sa jag än en gång ja utan att tveka. Så jag for hem efter natten, sov 4 ½ timme och återvände sedan till Sundsvalls sjuka hus. Är galet trött nu. Men framför allt så är jag otroligt dagvill! Dags att sova... lääänge!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Men oj så många räkningar som är betalda! ;) Vila kan du göra i graven, eller i France... =) Kram!

2011-02-03 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0