När jag blir "stor"...

Idag har jag kommit på vad jag ska bli när jag blir stor.. jag ska gå emot alla mina principer och bli lyxhustru. Var på en riktig shoppingtur idag och insåg på vägen hem att så skulle jag nog kunna ha det lite oftare! Blev en hel del grejer: en kompaktkamera (partykamera), ett par leggings, två klänningar, två tishor, en ring, ett par örhängen, ett par skor och lite annat plock. Bilder kommer under morgondagen, ikväll ska jag ägna mig åt att testa den nya kameran. Sydde ett litet fodral till kameran förut utav bitar av ett linne, en tjocktröja (som foder) och flätade ett band utav de där snörena som sitter i axlarna på nya kläder...



(Mobilbild)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0