Idétorka..

Vet inte vad jag ska skriva om idag. Skulle kunna skriva om att jag tror jag hade en släng av magsjuka i helgen. Skulle även kunna skriva om att jag två gånger på samma helg misslyckats med att baka macarons (ska göra ett nytt försök i morgon bitti). Skulle även kunna skriva om att jag har lite pluggångest. Eller varför inte skriva om att jag längtar till Montpellier! Skulle även kunna skriva om att jag tror att min mobil håller på att balla ur. Men jag skippar allt det. Tror inte ens jag kommer på en låt att dela med mig av. Vänta, jag ska ta en titt på senaste spellistan och se vad jag kan bjuda på..... Fann en låt! Ikväll blir det YACHT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0