Helvetes jävla skit!

Pardon my french men jag är sjukt irriterad just nu! Min telefon har lagt av! Den går inte att starta. Det finns två saker som kan få mig riktigt riktigt irriterad i vardagen. Det ena är när bussarna i Sundsvall inte väntar in varandra (de går från stan samtidigt, till skillnad från Umeå där de alla har olika avgångstider), det hände mig förövrigt igår. Det andra som gör mig galet irriterad är när teknikprylar inte funkar. Typ skrivaren när jag var på Umeå studentkår, när datorn är seg, när internet la ner i Montpellier eller som nu... när mobilfan bestämt sig för att ta semester. Jag hade andra planer för denna dag, inte att åka till Expert för att bråka med dem. Fan fan fan!

(Bild: www.all-teknik.biz)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0