Promenad med Jazz

Idag tog jag och Jens oss en promenad runt i Montpellier. Har gjort det många gånger förr men tar mig aldrig tid att fota... idag gjorde jag det.

Det jag gillar mest med det historiska centrumet i Montpellier är alla små smala gator. Trots storleken på gatorna lyckas de till och med klämma in en och annan uteservering.







Runt om i stan finns det hel del graffiti och muralmålningar (ser ni vad som är verkligt och vad som är målat?)







Är en hel del slitna fasader. Fint enligt mig..



Franska hantverkare när de gör vad de är bäst på..... ingenting!



Är lite förvånad över att dagens promenad inte slutade med en öl. Av någon anledning lyckas Jazz alltid lura på mig en öl... som förra söndagen... Didn't see that one coming...




Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket roligare att titta på dina bilder när man kan säga, men hej jag känner faktiskt igen mig!!

2010-05-10 @ 18:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0