Rastlösheten är förbi

Igår var en riktigt bra dag egentligen, men jag var otroligt rastlös. Dagen startade bra; värmen fixades i residenset, vi fick en ny dammsugare och bror ropade hem ett zoomobjektiv till mig. Men jag var otroligt rastlös när kvällen kom. Hur kan man vara rastlös när man kan sitta på en uteservering och käka en god lunch i mars? Det kan man inte! Idag blev det en god pasta carbonara efter skolan. Och nu ikväll, så fort jag är klar med läxan, ska vi gå och kolla in en bar jag hört talas om. I morgon ska dessutom solen och värmen återvända! Ok, vi har haft sol några dagar men det har varit riktigt kallt. Men i morgon ska det bli 13 grader igen. Då vet ni vad som står på schemat... precis, parken!


Kommentarer
Postat av: Dominicolivia

Great site!!!

2011-04-05 @ 17:19:58
URL: http://dominicolivia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0