Oh no they didn't!

Igår var jag till receptionen och förklarade att B1 var för svårt för mig, jag måste få flytta ner till A2 igen. Det var även den deal vi gjorde i fredags när de meddelade mig att jag skulle flytta upp. Då bestämde vi att jag skulle prova en dag eller så, funkade inte det så skulle jag få återvända till A2.

Idag var jag till receptionen för att se vilken A2-grupp jag hamnat i. Men nä! Finns ingen plats för mig på A2 så jag har numer ingen klass att gå till. KANSKE på måndag att det finns en plats till mig. Trots deras dåliga hantering av detta så kommer jag få frånvaro för att jag inte närvarar på B1-lektionerna. What the fuck!? Frånvaro ska man ha för att man typ har folk på besök, är sjuk eller bakfull, inte för att skolan klantat sig!

MEN! De bråkar med fel person! Jag kommer inte direkt nöja mig med hur detta hanterats soo far. Har redan mailat direktörern. Jag betalar inte så här mycket pengar för att inte ha en klass att gå till!! Frånvaron ska bort och jag ska typ ha gratis intensivlektioner nästa vecka!


Fem minuter efter att jag publicerade detta så kom jag på att det fanns en hel del mer att klaga på.... har jag sagt att jag har slut på snus eller?! Bra timing Karolina, jävligt bra!

Sedan i lördags har varmvattnet kommit och gått som det velat, vi har ingen värme i rummen, tvättmaskinen funkar inte och torktumlaren gör inte kläderna torra (tvättade på en tvättomat), dammsugaren är helt paj efter att de puckade människorna som bor här använt den utan dammsugarpåse! Har jag sagt att jag har slut på snus eller?! Dessutom så spöregnar det ute. Livet är underbart för tillfället! Tur att Le Huit kan styra upp tillvaron i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0