Nervös inför morgondagen

Ska klippa mig i morgon. Min plan var egentligen att spara under tiden jag var här, men det går inte. Det är verkligen dags för mig att klippa mig. Hade inte en aning om vart jag skulle gå dock. Har sett en tjej som jobbar i en second-hand butik som har sjysst frilla så idag gick jag och frågade henne vart hon klipper sig. Självklart så var det en polare till henne som klippte henne hemma. Men hon var vänlig och gav mig namnet på två frisörsalonger som hennes kompisar brukar gå till. Litar fullt på denna tjejen och har nu bokat en tid i morgon kl 15. Håll tummarna för att de är duktiga där och att språkbarriärerna inte ställer till allt för många problem. Men de måste vara bra där, är typ det dyraste stället av alla i denna stad. Håll tummarna för mig! Och håll tummarna för att Umeå IK vinner över Montpellier i morgondagens kvartsfinal i Champions League!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0