Lördagsplaner

Denna lördag är en alldeles speciell lördag. Eller?! Det är grått ute, hyfsad temperatur men regn. Planen var att det idag skulle vara strålande sol och vi skulle cykla till stranden. Jag skulle ta med mig mitt nya zoomobjektiv och fota flamingos. Men nä. Istället blir det mathandling, tvätt, städning, plugg och hårfärgning. Woho! Let the good time roll!

Är det så att jag håller på att bli världens tråkigaste människa?! Igår var det residensfest och jag valde att stanna på rummet och kolla på film. Idag är det städ och plugg på schemat. Vad är det som händer?! Känner inte igen detta. Lovar att ta igen det nästa vecka. Med start redan på måndag på Le Huit :D Lovar även bättring vad det gäller bloggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0