Hej Hår!

Skriver det här brevet till dig för att be om ursäkt för hur jag har behandlat dig på sista tiden. Jag vet att vi båda kommit över sommarens händelse då jag fick idéen om platinablont hår och sedan dess har vår vänskap varit som back in the days. Men under de senaste två månaderna vet jag att jag varit en dålig vän och vill därför framföra detta:

  • Förlåt för att jag tvättar dig nästan dagligen i vatten med galna mängder klor i!
  • Förlåt för att jag blåser och plattar dig varje dag utan någon värmeskyddande produkt! Lovar att köpa det snart
  • Förlåt för att jag tog dig till en frisör som inte riktigt förstod sig på dig!
  • Förlåt för att jag idag köpte fel hårfärg och du nuförtiden nästan är svart istället för mörkbrun som du önskade!

Jag hoppas att du kan förlåta mig så att vi inom kort kan börja samarbeta igen!

Fridens
Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0