RESFEBER!!

Galet! Jag åker NÄSTA vecka!! Helt sjukt.

Det har hela tiden varit månader kvar tills jag ska åka och även om jag varit medveten om att avfärd närmat sig så tror jag att jag mentalt fortfarande haft månader kvar. Skulle boka min tågbiljett till Stockholm igår (ska passa på att träffa lite folk innan jag drar) och fick lite panik när jag bokade nästa onsdag. What?! Jag hinner inte åka nästa vecka! Hur ska det gå med packningen? Allt jag skulle hinna göra då?! Det är för tidigt! Jag måste typ skjuta upp det här. Får fan en klump i magen. Är verkligen nervös för allt nu och det är inte likt mig.

Ni kanske ser förskräckelsen i mitt ansiktsuttryck?!



Haha, trodde aldrig jag skulle göra denna bild offentlig. Men men, ibland får man bjuda till lite

Kommentarer
Postat av: Elina Samplan

Haha awesome bild!

åh det kommer gå skitbra karro, pirr i magen är bara nyttigt! :)

2010-01-21 @ 17:35:03
Postat av: Karolina

Om de någon gång frågar efter bild när jag söker jobb är det denna jag ska skicka :)



2010-01-21 @ 22:06:29
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0