Viss panik!

Tror att någon skämtar med mig. I fredags fick jag informationen att jag i morgon ska flytta upp en nivå. Seriöst?! Driver ni med mig nu?! Jag kan ju knappt få ihop en hel mening på franska, hur fan ska jag klara mig på en nivå där de sitter och diskuterar dödsstraff etc?! Det konstigaste är ändå att jag är den enda i min grupp som flyttar upp. Den svenska snubben och tjejen från Holland är båda bättre än mig men de ska inte flytta upp. Kan bara betyda en sak: läraren vill bli av med mig! Eller så har någon på ILA läst min blogg och jag skrev ju att detta var veckan då jag faktiskt skulle lära mig franska. Så nu antar de väl att jag kan och flyttar därför upp mig.

Jaja, vi får se hur det går. Överlever jag dagen så avläger jag rapport i morgon kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0