Sjuk

Har fått riktigt ont i halsen och hade nog feber tidigare. Men är riktigt stolt över mig själv, var och köpte halstabletter och hade en liten konversation med han på apoteket nästan enbart på franska. Visst det råkade komma in några engelska ord oxå men i övrigt gick det jätte bra. Han som jobbade där var så himla trevlig och glad och hade dessutom ett väldigt tålamod med mig när jag försökte prata franska. Åh jag tror jag är lite kär i honom. Alltså inte på det viset att jag typ vill hångla med honom. Utan på det sätt att han var så himla trevlig och snäll, han gjorde mig glad helt enkelt och fick mig att känna att jag vågar försöka prata franska med fransmän. Ska bara handla på det apoteket framöver (finns annars typ en miljon apotek här).

En helt annan grej: guuud va gott det är med Marabou mjölkchoklad!! Hemma äter jag vanligtvis mörk choklad eller Geisha. Igår på IKEA köpte jag bland annat mjölkchoklad. Den smakar som en lite bit av himlen. MEN! den slår inte raviolin jag åt i tisdags!

Håll utkik för inlägg i helgen! Ska skriva om mina vidriga grannar från Nederländerna. Kan kort säga: 19 år i Sverige och 19 år i Nederländerna är två heeelt olika saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0