Nya planer

Blir ingen stadsvandring idag. Istället blir det vin hos min kanadensiske granne och klasskamrat och sedan ska vi (4 tjejer) gå ut och äta middag. Katie fyller år idag, that's why. Trevligt värre! Gillar att hon bor här, skön tjej liksom. 28 år, jobbar med PR, gillar samma typ av barer/klubbar som mig och jävligt rolig. Och som om inte det är nog så är hon en produkt av några Johansson och Andersson som emigrerat till Nordamerika :)

Har sett att den senaste veckans nyheter i Sverige i mångt och mycket handlat om vädret, så här får ni en uppdate: 10 grader plus, vindstilla och strålande sol.

Nu ska jag gå ut och sätta mig i parken och njuta av solen och göra dagens läxa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0