I'm back!

Ett dygn utan internet och det känns som en evighet! Snacka om lättnad när jag efter skolan idag insåg att internet funkade på boendet igen. Visst, vi har datorer på skolan, men med världens konstigaste tangentbord.

Känns som jag har lite att ta igen vad det gäller bloggandet. Lovade innan helgen en beskrivning av brudarna från Nederländerna, kommer ikväll när jag gjort läxan. Har även lovat en kommentar om hur det var att gå på bio i Frankrike, det känns inte lika roligt längre nu när det gått en stund, men jag kanske skriver en rad eller två ändå.

Nyheter på Amertume! Tror jag ska starta en kategori som heter "Dagens Holländare", har bara material till ett inlägg hittills men jag tvekar inte en sekund på att de kommer att ge mig mer. Dessutom kommer troligen Katy att göra några gästinlägg här med sina "Snobservations".

Stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nu menar väl "dagens nederländare" ;-) Säg bar till om du behöver några användbara meningar på Nederländska! Kram kram

2010-02-11 @ 20:48:28
Postat av: Karolina

Egentligen menar jag det ja :)



Har varit duktig och informerat de andra svenskarna om hur det ligger till med Holland och Nederländerna. Men nu är det så att det är så mycket lättare att säga och skriva holländare :)



När jag blir nog less så kan jag behöva skälla ut dem på ett språk de förstår så då hör jag av mig till dig

2010-02-11 @ 22:11:18
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0