Musikåret 2010
Dags att summera musikåret 2010! Finns en stor risk att jag glömt en massa bra som jag lyssnade på i början av året, men så är det väl alltid. Men å andra sidan kan man väl kanske se det som att om jag glömt det så platsar det inte i denna summering!
Bästa album/Best album (utan inbördes ordning)
Nu ska jag försöka mig på att summera året i bilder. Önskar mig lycka till!
Bästa album/Best album (utan inbördes ordning)
- The National - High Violet
- Arcade Fire - The Suburbs
- Robyn - Body Talk
- Crookers - Tons of Friends
- Caribou - Swim
- The Black Keys
- Love Is All
- Phantogram
- Silver Columns
- Baths
- Birdy Nam Nam
- I Am Kloot
- Florence + The Machine
- Wildbirds And Peacedrums
- Säkert - Facit
- Oskar Linnros - Vilja Bli
- Joel Alme - Waiting For The Bells
- Shout Out Louds - Work
- Tallest Man On Earth - Shallow Grave
- Kings Of Leon - Come Around Sundown
- Håkan Hellström - 2 Steg Från Paradise
Nu ska jag försöka mig på att summera året i bilder. Önskar mig lycka till!
Kommentarer
Trackback