Hej Fötter!

Är det nu ni har bestämt er för att ge igen för att de gånger jag klämt in er i för små skor? Har ni bestämt er för "hit men inte längre"? Redan för två år sedan började ni plåga mig med något som sjukgymnasten misstänkte var en stressfraktur. Därefter började ni domna bort under mina favoritpass på IKSU. I höstas vägrade ni trivas i mina fina leopardskor. Idag slog vänsterfoten alla rekord, den började göra ont när jag SIMMADE. Alltså seriöst! Är det inte träning i vatten som ska vara så skonsamt och bra för kroppen. Hur fan kan då en fot göra ont? Den ska inte kunna göra det! Jag ser det som ren hämnd för min ungdoms synder med ibland för små skor.

Ni kan ge upp fötter! Det kommer inte bli några Birkenstock, Ecco eller vad ni nu önskar er. Ni för nöja er med Converse och leopardskor! Dags för er att lägga ner den här lilla revolten. Jag bestämmer över min egen kropp! Och hör sen!

När mitt hår bråkade med mig i våras så bad jag håret om ursäkt för mitt tidigare beteende. NI kan glömma att ni får samma bemötande. Jag varnar er... hämnden är ljuv! Om ni inte skärper er så kanske det blir ett par klackeskor!


Fridens!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0