Genusvetenskap it is!

Har under hela studietiden velat läsa genusvetenskap men inte riktigt hittat utrymme för det i min utbildning. Nu har det ju råkat bli så att jag aldrig blir klar med min utbildning... Hade planerat att läsa mer kulturgeografi (utvecklingsgeografi) i höst och under tiden göra klar min uppsats. Uppsatshelvete!! Men den kursen blev inställd. Sökte då istället genusvetenskap och fick idag beskedet att det blir det jag läser i höst. Känns riktigt kul! Kanske inte så skoj att lägga ännu en a-kurs till listan men va fan. Jag kommer kunna lite om mycket när jag väl blir klar.

Det är tur att kursen känns spännande för i övrigt blir det ingen särskilt rolig höst. Jag behöver inte planera in så mycket för att min tid kommer att gå åt till plugg. Det är allvar nu, dags för mig att bli klar någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0