Stranden...

Vet att ni är några stycken där hemma som tänkt tanken: "hur ska hon klara av värmen?!" Jag har hittar svaret. Svaret lyder Carnon! Underbara stränder med perfekt sand och det tar bara cirka 25 minuter med buss dit. Och bäst av allt är att bussen bara kostar 2,50 € tur och retur. De som var här innan påstod att det skulle kosta det 10. Vi var där i lördags och idag efter skolan. Enligt Meteo France så ska vi ha sol och 24 grader i morgon... gissa vart ni finner mig efter skolan!



(mobilkamera... därav kvaliteten)

Lever numer efter en ny devis: mer sol och mindre vin. Och i den nya devisens ära så stannar jag hemma ikväll. Hör på den! Det är MÅNDAG och jag stannar hemma. Kan bero på att min läxa är så svår så troligast är jag fast med den halva natten.



Kommentarer
Postat av: Anneli

men du...inte så ovanligt att du sitter uppe halva natten med plugg... känns rätt bekant.

2010-04-19 @ 23:05:41
Postat av: Karolina

Alltså Anneli jag förstår inte alls vad du pratar om nu... Jag har väl ALDRIG suttit uppe med plugg om nätterna?! Eller :)

2010-04-19 @ 23:08:08
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0