Hösten är här

Sorry att jag bloggat så lite på sistånde, ok det kanske är lite längre än så. Egentligen bloggade jag väl bara frekvent första veckorna efter att jag skaffade denna blogg. Fick lite klagomål idag om att det sker för sällan så jag ska skärpa mig lite. Vet varför jag bloggat så lite, livet är ganska bra just nu och jag skriver helst och som bäst om jag är aningen bitter. Kommer ni ihåg; Amertume = bitterhet.

Åter till hösten! Visst är denna tid fantastisk!? När solen skiner men luften är frisk, träden har bladen kvar men de antar en massa vackra färger och man har påbörjat en kurs som än så länge inte känns skittråkig. Dessutom har träningslusten återvänt och jag har fyndat nya träningskläder på nikestore.

Var ute på en härlig 2-timmars promenad i lördags och njöt av det vackra höstvädret



Promenaden gjorde mig dock aningen bitter...JAG VILL HA ETT NYTT OBJEKTIV!! Men, har verkligen inte råd med ett bra sådant nu. Jag får hålla tillgodo fram till nästa sommar.

Gjorde ett litet fynd häromdagen. När löven fallit från träden och solen knappt orkar upp här i norr så har jag nu funnit ett nytt band som kan hålla mig varm och lycklig även under dessa tider. Fantastiska Londonbandet The XX var precis vad jag behövde nu efter en liten torrperiod vad det gäller nya musikfynd. I media har de mest uppmärksammats för att de gått på samma skola som Burial, Four Tet och Hot Chip. För er som har Spotify så kan ni lyssna här. Tack vara underbara youtube bjuder jag på ett smakprov även här



Åh! Det här kommer bli en så bra höst! Och tur är det, för då kommer tiden upplevas gå snabbare tills jag får åka till Montpellier. Har nu anmält mig till en 20 veckors språkkurs, 1/2 - 18/6!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefina bilder iaf, även utan fancy-objektiv :) Sådär fina höstfärger har inte vi... :(

2009-09-23 @ 08:07:23
URL: http://darlingon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0