Murphys lag

Skulle sitta på campus hela dagen igår får att skriva klart en seminarieuppgift som skulle in idag. Men min kropp var inte med mig och jag mådde konstigt. Så jag erkände mig besegrad av min kropp och bestämde mig för att fara hem och kurera mig. Kommer ut till cykeln... låset har frusit. Ser ut som en cykeltjuv där jag länge står ochg meckar med mitt lås, men efter en stunds eldande på låset fick jag med mig cykeln hem. När jag parkerat cykeln utanför mitt hem händer detta:



Cykelnyckeln går sönder!!! Alltså Ålidhem är INTE stället där man vill lämna sin cykel ute olåst över natten. Enda lösningen är att ta in cykeln i lägenheten, min 23,4kvm "stora" lägenhet! Så just nu ser det ut såhär i min hall:



Kan vara värt att tillägga att min hall och mitt kök är typ detsamma. Lagomt smidigt att laga mat eller för den delen bara en sån sak som att plocka fram kläder ur garderoben

Saknas bara att det börjar brinna nu får då kommer jag i paniken inte lyckas ta mig förbi cykeln. Aaaaahhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0