Veckans ämne v.2

Ok, ni fick en liten mjukstart. Nu tänkte jag att vi ska få upp underhållningsvärdet en aning. Vecka 2 kräver lite mer av er som skribenter. Ni ska nu inte bara pyssla med lite löst tänkande, nu ska ni skriva om era erfarenheter. Men det handlar inte om vilka erfarenheter som helst. För underhållningsvärdets skull ser jag gärna bilder! Men viktigast av allt är såklart att ni delar med er av era erfarenheter under denna vecka.

Under denna vill jag att ni provar på så många "tjej-grejer" som möjligt. För att göra det lite enklare för er ska ni få lite exempel på vad det kan tänkas vara: nylonstrumpbyxor, högklackat, smink, sova med smink och sedan ha för bråttom på morgonen, bära kjol och då även sitta "korrekt" i den osv. Tyvärr är det lite svårt för er att få prova på PMS och mensvärk. Det närmsta ni två kommer PMS är nog snusabstinens och det är inte ens i närheten.

Nu vet jag att man diskutera vad som är kvinnligt/tjejigt osv, men tänker inte ge mig in i den diskussionen just nu utan nu handlar det om att våra kombatanter ska få vidga vyerna.

Ämnet kräver inte bara mer av skribenterna utan även av er som röstar. Ta gärna hänsyn till vem som vågat mest och framförallt lärt sig mest :)



Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Snusvänster

Oh my god!

2009-06-08 @ 13:59:05
Postat av: Baronen

Det här kommer inte bli lätt.

Jag vet inte om jag helt gillar det.

Men jag har en bra idé som jag ska försöka sätta i verket i morgon i alla fall.

2009-06-08 @ 17:12:13
URL: http://baronaxelsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0