Som en lördag ska vara

Kvällen började med trerätters-knytis hos Anna. Mycket god mat och mycket trevligt sällskap. Bäst av allt var Annas bröd! Efter några glas vin bar det av mot staden och lite pubhäng. Avslutade kvällen med att bli bjuden på nattamat av en mycket trevlig mc-knuttis jag mötte i kön på Donken. Därmed blev taxiresan hem "gratis". Nu ska jag lägga mig och känna doften av nytvättade lakan och ladda inför finalen på Roland Garros i morgon. Kom igen nu Robin! När det gått så pass bra är det lika bra du kammar hem hela skiten!




/Please Mr. Postman


Kommentarer
Postat av: Karolina

Känner att jag måste göra ett förtydligande. Min mamma trodde att jag drog med mc-knuttisen hem. Så var inte fallet. Inte riktigt min kopp av te direkt! Det var bara en mycket trevlig snubbe som utan baktankar (han visste att jag hade bråttom till nattbussen) bestämde sig för att bjuda mig på den mat jag beställt. Sånt gillar jag! När folk är trevliga bara för att vara trevliga. Mer sånt!

2009-06-08 @ 20:17:21
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0