Vilken dag!

Sådana här dagar vill jag ha fler av!!
  • Jobbat två nätter på sjukan = fina pengar lagom till avfärden till Frankrike
  • Jobbat juldagsnatten = inte bakis idag, den här dagen för ett år sedan minns jag än som en dag av plågor
  • Besökte Birsta City och mellandagsrean = ny klocka, tjocktröja/klänning, tröja, tisha, linne och cardigan billigt och bra
  • Slottstek till middag = Mmmmmmm!
  • Pannacotta till efterrätt = Mmmmmm!
  • Snön vräker ner, och då menar jag VRÄKER ner = i morgon kanske det finns spår att åka skidor på
  • Vallat skidorna = om det finns spår så är jag redo!
  • 35 dagar tills den 30:e januari = 35 dagar tills jag åker till Montpellier
Hoppas på att morgondagen blir lika bra. Hoppas framförallt på att det finns bra skidspår som väntar på mig när jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0