Öga för öga

..nä ok, inte riktigt så. Men kom att tänka på Radiotjänst "reklam" där man får en snigel på ögat om man inte betalat TV-licensen. Det verkar olyckligen som så att om man inte gör färdigt sina inlämningsuppgifter i tid så får man en vagel i ögat. Så inte nog med att jag sitter här med lagom ångest över att det är 3 ½ timme kvar till inlämning, dessutom ska mitt vänsteröga göra sig påmint varje gång jag blinkar. Eller det kanske är något positivt, om mitt PM blir urdåligt så kan jag skylla på att jag skrev det med ett öga :) Om man ser snett så kanske man tänker snett...?? Just nu känns det som ett mycket rimligt resonemang. Och det kanske är så att jag får lite medlidande under min presentation i morgon då jag kommer se sjuk ut. När det är dags för presentationen kommer jag att ha varit vaken i ett dygn (det i sig är ju ett av de bästa skönhetstipsen som finns) och sen en vagel på det. Jag kanske inte ska vara så bitter ändå över att mitt öga värker, kanske ska se det som en gåva från ovan.

Nä, dags för slutspurten här. Nu jävlar ska det skrivas slutdiskussion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0